Dzień: 19 lipca 2018

Ile Czasu na Słońce, Witamina D?

Ile Czasu na Słońce, Witamina D? Dowód teraz łączy narosły ryzyko raka jelita grubego niscy poziomy witamina d w organizmie, które można również podłączyć do innych form nowotwór i kierowa choroba. rola witaminy D jest światło słoneczne-dla utrzymania mocnych kości jest już dobrze znana.

w środku lata, będzie mnóstwo światła słonecznego codziennego, aby zwiększyć poziom witaminy d w organizmie. zadanie polega na tym, aby zrównoważyć ochronę skóry przed słońcem, prześwietlenia, biorąc witaminy d, aby korzyści dla zdrowia. martwi się o ryzyku raka skóry i słońca starzeje, wiele instytucji opieki zdrowotnej nadal przestrzegany od słońca na świeżym powietrzu, jeśli nosisz krem lub krem do opalania.

najlepiej, człowiek powinien otrzymywać odpowiednią ilość witaminy D z żywności. jednak jest to trudne do zrobienia, wiele osób nie otrzymuje wystarczającej ilości składników odżywczych z żywności źródeł, takich jak tłuste ryby i silne mleko.

również może być trudne do osiągnięcia właściwej równowagi światła. czarni ludzie produkują mniej witaminy d, niż ludzie o jasnej karnacji, a starsi ludzie robią mniej witaminy d, niż młodzi ludzie.

zimą praktycznie nie można uzyskać witaminy d ze słońca, jeśli pozostać na 37 stopni powyżej równika (lub na północ od Atlanty), bo słońce nigdy nie unosi się dość wysoko w niebie, aby jego promienie ultrafioletowe b weszły w atmosferę, zgodnie z Harvard women health watch. ale lato-idealny czas, aby uzupełnić zapasy składników odżywczych. kiedy promienie słoneczne uv-B hit skóry, reakcja prowadzi która pozwala na komórki nabłonka wykonać D. witaminy.

Poproś, słoneczne strategii 

Dr. Michael холик, profesor medycyny, fizjologii i biofizyki medycznej kampusie uniwersytetu Bostońskiego, od dłuższego czasu opowiada się za tym, co nazywa rozsądnych wpływem słońca. ale „nigdy nie powinny otrzymywać oparzenia słoneczne”, – mówi on, że zwiększa ryzyko czerniaka i innych nowotworów skóry. jeśli zdecydujesz się mieć ograniczoną przebywanie na słońcu bez ochrony od witaminy d, i oferuje następujące zasady ogólne:

zawsze chroń twarz i górną część uszu na plaży, ponieważ są one najbardziej narażone na działanie słońca i zniszczonych słońcem powierzchni skóry.
odczekaj 10 do 15 minut przebywania na słońcu bez ochrony rąk, nóg, brzucha i pleców. po tym nałożyć dobry krem do opalania, na przykład, krem do opalania spf 30 lub wyższy.
wybierz właściwy czas. „jeśli twój cień jest dłuższy wzrostu ciała, nie można brać witamina d”, – mówi холик. między 10 rano i 3 po południu jest zwykłym oknem do znacznych ekspozycji na słońce” – mówi. pomógł opracować aplikację dminder, który korzysta z kilku czynników-czas dnia, lokalizacja i typ skóry-polecam najlepsze działanie słońca i udzielania informacji na temat bezpieczeństwa na słońce.
„Nie można uzyskać wystarczającą ilość witaminy d z diety – mówi холик, – nawet z pomocą ulepszonych produktów. poleca suplementy witaminy D w dawkach dla dorosłych i dzieci.

zdaniem innych ekspertów, można uzyskać wystarczającą ilość witaminy D z prawidłowe odżywianie w połączeniu z dodatkami, jeśli jest to konieczne. ryby-łosoś, makrela, tuńczyk i sardynki; wołowa wątroba, jaja, olej z wątroby dorsza i grzyby są dobrym źródłem witaminy D. mocne mleko i produkty, takie jak płatki śniadaniowe, jogurt i sok pomarańczowy, mogą pomóc zwiększyć spożycie witaminy D.
od końca lipca Zalecana dzienna norma witaminy d, etykiet produktów spożywczych, podwaja się Z 400 do 800 IU. wzrost opiera się na opóźnionym naukowym dowodzie od instytutu mikstury i raportu podobne do tego stosowanego aby rozpocząć 201 19752020 żywienioniowi wytyczna dla Amerykan.

Witamina D i choroby

Ile Czasu na Słońce, Witamina D?Witamina światło słoneczne może ochraniać przeciw wielu chorobom, w tym osteoporozy, kierowa choroba i nowotwór piersi, prostaty i dwukropek. ponadto, światło słoneczne i inne ukryte korzyści, takie jak ochrona przed depresji, bezsenności i nadczynność układu odpornościowego.

duże międzynarodowe badanie колоректальному nowotwór i niski poziom witaminy d daje jedne z najbardziej ostatecznych wyników na dzień dzisiejszy. w badaniu, opublikowanym w dniu 14 czerwca w wydaniu magazynu National cancer institute, analizował ponad 5700 przypadków raka jelita grubego za pomocą 17 badań ludzi ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.

za pomocą badań krwi, wziętych do tego, jak uczestnicy diagnozowali z rakiem jelita grubego, naukowcy mierzyli poziom witaminy d zgodnie z analitycznym metodą. grupę kontrolną stanowiły tyle samo osób, u których nie rozwinął się rak jelita grubego. średnio w ciągu 5,5 roku uczestnicy z niedoborem witaminy D miały na 31% wyższe ryzyko zachorowania na raka jelita grubego w porównaniu z uczestnikami z właściwym poziomem witaminy d we krwi.

„badanie to wzmocniło dowody, że witamina d może zmniejszyć ryzyko raka jelita grubego”-powiedziała marge маккалоу, starszy dyrektor ds. epidemiologii i badań american cancer society i współautor badania. możliwe, że witamina d odgrywa rolę ochronną w profilaktyce raka jelita grubego, spowalnia lub zatrzymuje komórki od złośliwości” – mówi.

około dziesięciu lat temu, badanie, publikujący w archiwach wewnętrzna medycyna (obecnie jama wewnętrzna medycyna) dla tych, którzy z niskim poziomem witaminy d ponad dwa razy częściej umierają z powodu chorób serca i innych przyczyn w ciągu ośmiu lat w porównaniu z tymi, z wysokim poziomem d-witaminy. badacze cytowali „obniżoną Outdoor activity” jak jeden z powodów, kotor ludzie mogą stać się niewystarczające w D. witaminy.

Infografiki: czas pod słońcem, co jest niezbędne dla witaminy D?

Znaleźć równowagę między ucieczka raka skóry i dostawać dosyć witamina d może być wyzwaniem.

Deborah Koc i Melissa Синдзюн 15, 2017

american cancer society nie obsługuje ekspozycji na słońce, aby zwiększyć witaminy D. „z powodu nadmiernego promieniowania uv jest głównym czynnikiem ryzyka raka skóry, nie powinny otrzymywać witaminę d od słońca, jako środek do zwiększenia poziomu witaminy d we krwi”, powiedział маккалоу.
jeśli jesteś zaniepokojony poziomem witaminy d, należy skontaktować się z lekarzem. można również przyjąć inne środki zapobiegawcze. „istnieje wiele zmiennych czynników ryzyka, które zostały zainstalowane, w tym utrzymanie zdrowej wagi ciała, wspierają aktywny i diety bogatej w produkty o niskiej zawartości czerwonego i przetworzonego mięsa,” маккалоу. „bardzo ważne jest, aby badania przesiewowe wykonane. postępuj zgodnie z zaleceniami na przesiewanie. jest to bardzo ważne w odniesieniu do zmniejszenia ryzyka zachorowania na raka Jelita grubego i odbytnicy.”

Równoważenie słonecznych ryzyka i korzyści

Ile Czasu na Słońce, Witamina D?Są to korzyści opalać się przynajmniej na jakiś czas w letnim słońcu. według Robin Lucas, epidemiolog z australijskiego uniwersytetu narodowego, wiadomości publicznej służby zdrowia, którzy twierdzili, że unikają słońca, teraz koncentruje się na ochronie od słońca, gdy promienie uv są bardzo intensywne, ale zalecamy, aby otrzymywać słońce na skórze, przez większość dni w tygodniu.

Lucas prowadził badania, opublikowanym w lutowym numerze 2008 roku międzynarodowego czasopisma epidemiologii. jego wniosek: istnieje znacznie większe ryzyko dla zdrowia i dobrego samopoczucia, nie mając żadnego wpływu słońca, co również zwiększa ryzyko raka skóry. Lucas omówił swoje wnioski z nowości w Stanach Zjednoczonych oraz, wkrótce potem, i niedawno zaktualizował swoje obserwacje.

„wiadomości o ochronie przed słońcem powstały w odpowiedzi na szybki wzrost wskaźników raka skóry i mają kluczowe znaczenie dla wiadomości publicznej służby zdrowia” – powiedział Lucas. „ale teraz zdajemy sobie sprawę, że pewne oddziaływanie słońca ważne dla zdrowia, co najmniej, dla utrzymania zdrowego poziomu witaminy d”. biorąc to pod uwagę, powiedział, rada nowotwór Australii nieco złagodził swoje ogłoszenie o ochronie przed słońcem o osłonie kremie, zewnętrznej strojach i kapeluszach.

Lucas zauważył, że pigmentacja skóry, wpływa na to, ile promieniowania pochłania twoja skóra. „im ciemniejsza skóra, tym bardziej jest ona chroniona przed rakiem skóry, ale tym mniej może wchłonąć uv-B promienie”, – powiedział on. „to zależy również od tego, ile skóra jest narażona na działanie i pory dnia.”jeśli sprawiedliwy człowiek – mówi,-to, po spędzeniu kilku minut w środku dnia bez ochrony przeciwsłonecznej, wystarczy witaminy D. ale dodaje: „jeśli już zapaliły lub испаноговорящего pochodzenia, być może trzeba będzie od 15 do 20 minut. czarna skóra może wymagać 6 czasów ujawnienie słońca zrobić takie same poziomy witamina d jak bardzo dobra skóra.”

nawet jeśli zajmujesz się wcześnie rano, w jasny, słoneczny dzień, nie można produkować wystarczająco dużo witaminy D, ponieważ brakuje promieni uv-wcześnie rano – powiedział Lucas. zamiast tego zaproponowała: „najlepiej wybrać się na spacer w czasie przerwy na lunch.”