Dzień: 16 marca 2017

Nie jedz jagody pomagają schudnąć?

Jest mniej działa do odchudzania, bo w prosty sposób, oznacza to, dodając mniej kalorii dla organizmu, a to ma możliwość spalić te kalorie, które już są przechowywane w postaci tłuszczu. Podczas gdy mniej (żywność) faktycznie więcej (funtów stodoła) w tym przypadku, siedzący na diecie, powinien zwrócić uwagę na straty masy zasilania.Nie jedz jagody pomagają schudnąć?

Czy starasz się schudnąć lub utrzymać ważne jest, aby prawidłowo się odżywiać, aby utrzymać ciało nawilżona. Jedna taktyka, aby użyć, gdy chce się jeść mniej, aby przejść na zdrowe produkty, które wypełniają. W ten sposób jest mniejsze skłonności do przejadania się i organizm nie jest pozbawiony niezbędnych substancji odżywczych.

Aby schudnąć, trzeba wziąć w mniejszej ilości kalorii, które używasz. Jagody są dobre produkty dla zdrowej utraty wagi. Te pożywne owoce o wysokiej zawartości przeciwutleniaczy i innych składników odżywczych. Tym nie mniej, mają niską „gęstość energii”, lub skoncentrowane kalorii, aby pomóc ci poczuć się zadowolony po posiłku. Nie posypać cukrem na jagody, lub potrzebujesz wysoki ciasto z lodami. To będzie deser, dieta, cena.

Gęstość Energii

Aby schudnąć, niektóre witryny zaleca się wybierać produkty o niskiej gęstości energetycznej – więcej jedzenia, w zasadzie, z mniejszą ilością kalorii. Celem jest, gdy jesteś na diecie, aby jeść więcej pokarmów o niskiej zawartości kalorii, co pomoże ci czuć się bardziej syci, z mniejszą ilością kalorii. Produkty o wysokiej zawartości wody i błonnika, ale o niskiej zawartości tłuszczu, takie jak jagody — niskie zużycie energii, tłuszczu, żywności, dokładnie to, co polecamy. Tylko 1 łyżeczka masła, na przykład, zawiera mniej więcej tyle samo kalorii, ile 1/2 szklanki jeżyn, jagód lub truskawek na plasterki i między 30 i 40.

Zawartość WodyZawartość Wody

Świeże jagody, borówki, maliny, jeżyny i truskawki mają wysoką zawartość wody. Większość owoców i warzyw zawierają dużą ilość wody, która tworzy ciężar, objętość i soczystość, ale nie dodaje kalorii. Produkty bogate w wodę, mogą wnieść znaczący wkład w uczucie sytości po posiłku. W poszukiwaniu cytatów z amerykańskich centrów kontroli i prewencji chorób, spożycie produktów, które zostały przygotowane przez włączenie wody w znacznym stopniu zwiększa uczucie sytości po posiłku i zmniejszyć kalorie. Wypić szklankę wody z jedzeniem to samo — ale bez dodawania wody, osadzonego w żywności nie wpływa na uczucie pełności lub spożycie kalorii.

Zawartość Błonnika

Owoce również są pełne błonnika-około 4 gramów w 1/2 szklanki użyć do jeżyny i maliny, a połowa z nich-żurawiny, borówki i truskawki. Pokarmy bogate w błonnik, pomaga podkręcić głośność, Tak, ale i spowalniają trawienie, ponieważ włókna zajmuje więcej czasu na trawienie, pomaga czuć się bardziej kompletne dłużej stosunkowo mało kalorii. Według CDC, badania pokazują, że spożycie owoców do Internetu z powodu ich naturalnych włókien — tworzy większe uczucie sytości niż spożycie lub przecieru owocowego lub soku.

Poziom Składników OdżywczychPoziom Składników Odżywczych

Owoce są bardzo bogate w przeciwutleniacze, naturalne substancje w produktach spożywczych, które walczyć utleniania, proces naturalny, związany z rakiem, chorobami serca i procesem starzenia się, w ciągu którego komórki mogą być uszkodzone. Owoce — czarna malina, czerwona malina, бойзенова jagoda, Marionberries i truskawki super antyoksydanty, produkty o wysokiej wartości orac, lub zdolność absorpcji rodników tlenowych. Wszystkie ciemne jagody są również bogate w эллаговой kwasem, które są sprawdzone, aby zabić niektóre komórki nowotworowe. Jagody są również bogate w witaminę C.